Tiedätkös, on päiviä, joilloin kaikki menee ihan pilalle. Sitten on niitä päiviä, jolloin kaikki menee hyvin. Tänään oli jälkimmäinen päivä. Tapahtui monta kivaa asiaa. Ensimmäisenä voisi mainita sen että sain ruotsin kokeesta seiskapuokin ja enkunkokeesta kasipuokin. Jes. Yleensä saan molemmista aineista jonkun tasan seiskan. Jes, hyvä minä ! Toinen hyvä juttu tapahtui myös koulussa. Nimittäin meikä teki salibandyssa maalin. En yleensä ikinä tee maaleja, joten vähänkö olin ylppis. :-D Kolmas juttu oli se, että mulla meni ihan hyvin teatterissa. Yksi vaikea tanssi meni jo ookoosti. Huomenna on se katselmus, iiiik. En usko että huomenna enää jaksan sen teatteripäivän jälkeen kirjotella. Mutta eihän sitä ikinä tiedä tietty.

No niin, nyt päästään siihen tee-asiaan. En juo teetä. Haluisin kyllä mutta en vaan juo. Olen maistanut monia eri teemakuja eikä mikään uppoa. Mun mielestä olis niin mukavaa jos tykkäisin teestä. Olisi ihanaa saada swappailussa teekuoria ja niistä teepusseista olis oikeesti iloa. Olis niin somaa juoda teetä, kun en kahviakaan juo. Ehkä vielä joskus opin.

Ahii, lopuksi vielä ihku seinästäni kuva. Tykkään älysti noista mustista sisustustarroista ja ne näyttää luonnossa paljon hienommilta. Siinä on myös kaksi valkoista mini hyllykköä, jossa toisessa on pikkuinen koristekenkäkokoelmani ja toisessa keijufiguurikokoelmani. Keräilijä luonnetta täytyy aina löytyä !

Nyt Karo poistuu takavasemmalle. Huomenna herätys kuudelta, koska puolikaheksalta pitää olla jo teatterilla !