Terve. Mulla oli taas huono hiuspäivä. Aamulla huomasin että kuontaloni oli rasvainen. Otsatukka haalistuu aina ja kasvaa silmille. No, kehittelin sitten tyylikkään nutturan ja lähdin bussipysäkille. Ilman baskeria oli pakko lähteä, ettei nutturakampaukseni menisi pilalle. Korvathan siinä jäätyi kun linttiä piti niin kauan odottaa. Heti kun pääsin ensimmäiselle tunnille (äikkää), niin tunnustelin hiuksiani ja ihan pilalle oli menny koko hemmetin nuttura. Piti ottaa kaikki miljoonat pinnit pois ja onneksi oli mukana ponnari, joten ponnarimeiningillä mentiin TAAS tämäkin päivä. Ängst.

Se hiuksista hetkeksi. En tiedä muistinko ilmoittaa, mutta Joensuun vapaa-opiston nuorisoteatteri FloppiFraasi pääsi jatkoon Outokummun katselmuksesta esityksellä Parantola Impirauta. Hyvä me. <3 Mulla on kyllä ihan miniminirooli johtajattaren assistenttina, että en tiedä voinko hirveästi ottaa kunniaa itelleni mutta kuiteskin. Reissusta löytyy pari kuvaakin. KLIK JA KLIK. Tossa ekassa kuvassa multa näkyy vaan pinkit legginsit ja polvet, mutta toisessa kuvassa olen kokonaan roolihahmossani ja olen totaalisen urpon näköinen. :-D No, ainakin oon roolissani. Mutta tosi hyvät arvostelut saatiin ja next pysäkki on Lappeenranta sitten vissiin. Joensuussakin esiinnytään pian.

What else? Kivaa, kun me nähdään pian. Käydään kaikissa niissä huippukaupoissa ja otan paljon mania mukaan. Sitä odotellessa heihei.

Ps. Mitäs tykkäät poikatyttö lookistani?