Oletko jo kaivannut minua kultaseni? Siitä on jo muutama päivä kun kirjottelin tänne. Nytkin vaan pikapikaa kirjoitan, kun kohta pitää pistää kamat kassiin, pakkelit naamaan ja ruusuhamonen päälle. Lähden nimittäin Marin luokse yöksi. Kuvitella, mä en ole nähny edes vielä tällä lomalla muita kavereita kun sua !!

Tänään aamulla sattui "se oli täpärällä tilanne", kun huomasin, että rakas Ilona pulleroinen oli syönyt kännykän laturijohdon poikki. Voi luoja jos se laturi olis ollu seinässä kiinni, niin pikku siili olis heittäny henkensä. Säikähdin. Mut kun ei noita ennen ole johdot kiinnostanu pätkääkään. No, nyt tiedän, että johdot pitää olla poissa juoksutusalueelta !

Äsken mulla oli omakivaa kun söin pandan valkosuklaata ja puuhailin Picasa kolmosella kollaasia. Jee, kerrankin onnistuin. Tämä kollaasi kertoo mun eri tyyleistä muutaman vuoden sisällä. Hohoo, tukka on ollu aina tumma, mutta kaikkea muuta outoa oon kyllä keksiny.

Mistäs tyksit eniten? :-DD

Täytyy kyllä sanoa että oon ylpeä, että en enää näytä noilta joiltakin... No, ompahan tullut kokeiltua kaikenlaista. Ton isoimman kuvan tyyli on kyllä paras. 8-D