Anteeksi vaan, eipä ole tullut kirjoiteltua. Oon ollu kiireinen ja laiska. Että sori vaan. Nämä päivät on ollu hyvin tavallisia ja merkitsettömiä. Mutta kyllähän jokaisesta päivästä pitäisi aina jotakin kivaa ja uutta löytää. 

Öö, me (minä+mirva+mari) ollaan ainakin päntätty kokeisiin kokoajan ja suunnitellaan sellasta yhden yön reissua Hesaan kesällä. Jos joku hotelli suostuisi ottamaan meidät vaikka ollaankin ala-ikäisiä. Käytäisiin ainakin shoppailemassa (Mari tahtoo ginaan) ja jottain muuta. Mari haluis sutkin nähdä. Hihih. Plus mä olen jatkanut Joonaksen kuolaamista ja kaverit on ollut todistamassa että se oikeesti tuijottaa meitä ! (mua <3 pliis.) Tänään sain yhiksen kokeesta 8-, joten hyvinhän se meni mun epäilyistä huolimatta. Huomenna luvassa lepäämistä, herkkuja ja Nuorisovaltuuston virkistyspäivä (Onkohan Joonaskin siellä... <3)

Mutta nyt tulee pientä kuva matskua parin viikon sisältä. Hitto photobucket ei pelitä. No, pari eiku yks kuva edes.

Siinäpä kirppikseltä ostamani talvi-Dana. Nimesin sen Donnaksi. Hänellä ei vielä ole persoonaa, kun en ole vielä "tutustunut" kunnolla. Mun jokaisella nukella on oma luonne ja menneisyys. :-D Mutta nättihän tämä on, harmi vaan kun käsi ole mäsä mutta korjasin sen pikaliimalla. Sitä tosin ei nyt voi liikuttaa ollenkaan. 8D Pist, huomioi toi sun antama ihana rasia.

Nyt Simssin pariin. Mä pelaan yhdellä wannabe keskiaikanaapurustolla. Siellä on kuninkaalliset, aateliset, kauppiaat ja maanviljelijät. Heippamoi.