Nyt kun kotiuduin, päätin kirjoitella. Kiitti vielä hirmuisesti noista kaikista jutuista. Kaikki paperit ja nauhat on ihania ja sitten ne hymiöpinssit ja sitten ne laastarit on aivan ihania jajaja... <3 Luen ton kirjeen tänään myöhemmin. Ne oli suloisia ne tarrat siinä vihkonkannessa.

Tässä vielä lista kaikesta mitä ostin. Voi juma, yleensä en oo tällänen tuhlari. Sun seuras saa mut tuhlailemaan. >D

turkoosi löllötunika, ruusuhamonen, 4 x mustavalkokorttia (3 audrey hepburnia ja 1 marilyn), kelluva sydänkynttilä äitille, legojuttu Villelle, teippi ja pyyhekumit bliposta, hello kitty leijona ja karkkia. Olikohan vielä muuta ? Mutta tunika ja hamonen oli huippuostokset plus noi kortit. Mä muuten luulin, että gina tricot olis sellanen pelottava luksuskauppa, jossa kaikki on kallista. Kun en ollu ikinä käyny niin. 8D

iiiiih, ihkuttelua tosta hameesta. Se tekee aikamoiset kurvit jos haluaa laittaa sen tolleen. Ihana. Kuviot ja värit on kivat, mutta toi muoto on paras. <3

Ööh, älä naura mulle, mutta hokasin, että noi piecesin korvikset sopii loistavasti tohon hameeseen. Joten piti ottaa kans kuva. Mun otsatukka ja silmämeikit on perseellään, mutta älä välitä.

Ja viimeinen loppukevennys. Ville tiputti mun juomalasiin muovikäärmeen. Kivaa. :-DD

Ööh, sulle vielä joku kuvahaaste. Hmh, kuvaa... joku kiva korusi päälläs. Mä kuvasin nyt noi korvikset mut voin joskus laittaa lisää korviksia. Mutta nyt kohta taidan mennä kattomaan Villen kanssa ihmeperheen. :-DD

Ja vielä yksi näitä runokonerunoja. Jouduin taas hiukan muokkailemaan, mutta tää on ihan hauska.

Juna

viimekesänä kun jonotin vessaan
valitettavasti liian paljon ymmärsin
mistä joutunut vastaamaan oon
ja mihin pakko lähteä ois?
olen matkustajat junassa
ihmiset siniset ...

mutta sinut mä ehkä tiedän
tiedän kaiken kuin ikinä
mutta ääni mauton soi
se vain soi ja soi
enkä tiedä tahdonko sinua odottaa.